Garancia

Legyen szíves figyelmesen olvassa el ha úgy érzi, hogy garanciális problémája van!

dakine - GaranciaA táskáink nagyon jó minőségűek és nagyon kevés a ténylegesen gyártási hiba, de ezt is emberek készítik, és ők is hibázhatnak néha. A legtöbb Dakine hátizsákra és táskára 2 év garanciát vállalunk a gyártásból eredő hibákra , rendeltetésszerű használat mellett! Ez a vásárlás napjától számítva 2 naptári év, melyet a vásárló a vásárlást igazoló blokk/ számla bemutatásával tud igazolni. Rendeltetésszerű használatnak minősül a hátizsák háton hordása, a tároló kapacitás betartása, megfelelő tisztítása… Nem rendeltetésszerű használat a táska földön való vonszolása, tároló kapacitásának túllépése, nem megfelelő hőfokon történő mosása, nem megfelelő viselése (lásd mellékelt kép)

Garanciának minősül (és elég ritkán fordul elő):

  • Cipzár meghibásodása , kivéve ha a használó túllépte a tárolókapacitást ..azaz túlterhelte a táskát!
  • Varrások , vállpánt, elszakadása , kivéve ha a használó túllépte a tárolókapacitást ..azaz túlterhelte a táskát!
  • Műanyag csatok meghibásodása, mely az anyag gyengeségéből és nem külső erő hatására keletkezik!

NEM minősül garanciának ( és többen megpróbálkoznak vele):

  • Túlterhelésből eredően az anyag elszakad, meggyengül, a bélés kiszakad, elfoszlik pl.: az iskolai könyvek és a tornacucc nem minden esetben fér bele ugyanabba a táskába, kiránduláshoz sem fér bele 2 heti elemózsia egy táskába stb…. ilyen esetekben válasszunk nagyobb táskát, de semmiképpen se a táskát hibáztassuk ha nem fér bele minden amit szeretnénk!
  • A gyerekek gyakorta húzzák vonják a táskákat egyik teremből a másikba, vagy a buszmegállóban stb… ha ilyen esetekben az anyag elgyengül , elfoszlik, esetleg kiszakad az nem a gyártásból eredő hiba!
  • Manapság divat, hogy a vállpántot maximálisan kiengedik, és a hátizsákot a fenekükig leengedve hordják a fiatalok! Ilyenkor a hátizsák jobbra –balra súrlódik, és az anyag a táska hátsó alsó részén meggyengül esetleg kifoszlik… Természetesen ez nem rendeltetésszerű használat , így ne mis garanciális! Mostanában sokan próbálkoznak ezzel!
  • Oldaltáskák hordásánál a táska testtel érintkező része kidörzsölődik kifoszlik, ez megint viselési sajátosság, lehet a kabát csatja, cipzárja stb… amihez dörzsölődve kikopik az anyag!

Amennyiben úgy érzi, hogy tényleges garanciális problémája van, kérjük, hogy fotózza le, és a reklamációs panasz rövid leírásával juttassa el nekünk e-mailben a garancia@dakine.hu címre!
Ha garanciálisnak vélhető az eset akkor, postai úton vagy személyesen kérjük majd a terméket eljuttatni a mintaboltunkba:
Dakine shop
3200 Gyöngyös, Páter Kis Szaléz út 22. Fsz 8 üzlet

Ezután a termékről szakértőnk készít szakvéleményt, és az eredményről értesítjük a vásárlót!
Amennyiben a termék javítható, úgy azt megjavíttatjuk, ha nem javítható és garanciális úgy kicseréljük újra (készlet függvényében ugyanarra a színre, vagy hasonlóra)
Bizonyos esetekben árleszállítást végzünk!

Köszönjük, hogy elolvasta!

Shopping Cart